Hemmakväll..

Datum:2008-02-29 / Tid:21:42:01
Ikväll körde vi på en mysig hemmakväll jag, mamsen och bror.. medan papi och andra bror är i London och roar sig.

Vi har lagat gómiddag bestående av kött och pommes, sedan blev de lite numbers, postkodsmiljonären och sist men inte minst "Så ska det låta" med min favorit Stefan Gunnarsson. (jag vet att jag är cool, jag har hans mobilnr, ohyeah)

Jag är lite pinsam med tanke på att han brukar läsa min blogg.. (ber om ursäkt, ska genast damma bort 13åringen ur kroppen och återgå till att vara "vuxen")

Nu ska jag kolla på lite tv sen sova för vet ni, jag är helt slut.. och ska upp 8 imorgonbitti (hur, var, vaaa)

Så, ciao.

Kommentarer
Mamma

God natt och sov så gott. Hoppas lill-älsklingen också kan sova gott i natt, efter en jobbig eftermiddag med bad och mycket fräs.

2008-02-29 / 22:11:00
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback