Illustration: att bo i en resväska

Datum:2008-02-16 / Tid:16:17:59

image493

Så här illa kan det faktiskt gå om man tvingas bo i en resväska!

Idag när jag skulle klä på mig så hittade jag först inte min jeans, sedan fick jag riva ut hela resväskan för att hitta ett linne och sist men inte minst så hittade jag enbart dessa två sockor.
Så vad ska man annars göra om inte snällt ta på sig dessa även fast man ser ut som att man varit blind när man klätt på sig.
Men jag kan villigt erkänna att det är inte första gången just detta inträffat, kan bero på att jag inte har sådär super bra tålamod när det kommer till att leta efter något så oviktigt som sockor, så jag brukar ta dom första bästa jag hittar sen om dom är omaka eller ej det är som skitsamma i min värld.

Så, att bo i en resväska är inget jag kan rekommendera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback