Ingenting är äkta..

Datum:2008-02-19 / Tid:12:50:53
Jag och Lisa har ju infört någon slags ny tradition..
Vi ser enbart på smöriga kärleksfilmer sen slutar det alltid med att vi ligger och kramas i panik och i princip skriker att livet suger.
Men igår kom vi fram till, mest för att trösta oss själva, att alla filmer är fejk.. det som händer i alla dessa grisigt mysigt söta filmer, det kan omöjligt inträffa i verkligheten.

Jag och Lisa lyckades då igår diskutera oss fram till hur vår drömkarl ska vara.. och ja, jag kan säga såhär, vi kommer nog vara singel resten av vårat liv om vi inte sänker våra krav en smula.
Men, vi strävar efter perfektion och miiiinst 40% kakao fast upp till 90% är helt okej, eller hur var det nu Lisa?
Fast Lisa gillar nog mest vitchoklad.

Ikväll ska vi se ytterligare en bölfilm och laga lite god mat..
alltid lika trevligt!

Nu ska jag däremot äta lunch, kyckling har mamsen dukat fram.. mums!

Kommentarer
LisaG

5% kakao funkar bra för mig. Ingen alibino, tack ;)

2008-02-19 / 14:41:11
Emma

Haha, jag tror att maria behöver lite love ;P

2008-02-20 / 13:09:11
http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback