Lugna puckar

Datum:2008-02-07 / Tid:11:55:18
Det blev ingen sockerkaka igår som jag så gärna ville baka.. men förhoppningsvis så blir det en idag istället.
Vi ska ut till heden snart och lilla Saga ska få följa med så hon får leka lite i snön.

Igårkväll blev det väldigt lugnt, middag med brorsan och Brent och så fotboll på det..
Så det var mycket trevligt..

Vi får väl se som händer senare, var ju tänkt att ha en myskväll med Lisa men verkar som att hon måste jobba, och det var ju inte så kul alls men vi får ju umgås på Lördag när vi ska våran helkväll.

Nu ska jag då i allafall först och främst och hämta ut min stjärnring som jag haft inne för förminskning, den ska då hamna på mitt "förlovningsfinger", den ska alltså byta ut min förlovningsring som jag ännu inte haft hjärta att ta av, men det känns som att det kanske är dags nu.

Kommentarer
emma

mysigt med snö. här nere har vi sett snön kanske max 10 dagar denna vinter. och det är plusgrader.

2008-02-07 / 16:01:54
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback