Lycka kommer i ett par röda jeans..

Datum:2008-02-22 / Tid:17:05:18
Detta är stort, gigantiskt!
Jag som tyckt att jag pendlat en del i vikt på sistone (okej, jag är smal.. i get it) har knappt kommit i mina gamla jeans och hur förnedrande har inte det känts?
Men nu börjar det reda upp sig, tack och lov..

Jag har ett par underbart fina röda jeans som jag köpte i Tyskland när jag och Viki var där, remember?
Dom är i storlek XS, inte använt dom på länge för så fort jag tagit på mig dom har jag känt mig som en uppsvälld chorizo. Men så idag skedde miraklet, jag tog på mig dom och kände mig.. alldeles underbar!
Så nu ska jag trippa bort till Lisa i mina überläckra jeans, kommer väl förmodligen äta så mycket skit därborta så jeansen lär väl spricka men det skiter jag i, jag kom i dom!!

Tänk att lyckan kan komma i ett par gamla röda jeans?
Det är härligt att kunna glädjas åt det lilla..

Kommentarer
emma

ska du ta tåg eller buss från ä-holm?
det tar ca 1 timmer och 15 min med tåg från nkpg till sthlm.

2008-02-22 / 21:54:26
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback