Reseplanering

Datum:2008-02-20 / Tid:19:00:20
Snart är det dags för mig att åka ner till skåne, hade ju kunnat vara en trevligare resa än vad det är.
Jag ska ju bara dit ner för att lämna Saga till Linus, jag ska väl också förhoppningsvis hinna med en shopping för mina presentkort och så ta en fika med bland annat Sandie, som jag förövrigt håller på att sakna ihjäl.

Sen på tillbakavägen så ska jag göra ett litet stopp i Stockholm där jag ska umgås lite med min lilla Lisa och såklart träffa kusin Linda.
Jag kan ju också utlova med ganska stor säkerhet att det kommer bli lite shopping, men eftersom min plånbok just nu bara är full av kvitton så blir det ingen dyr shopping.
Jag ska dock satsa på second hand, för jisses vilka fynd man kan göra och plånboksvänligt.

Kommentarer
emma

Får inte du behålla Saga

2008-02-20 / 20:17:32
http://emma86.blogg.se
Maria

Klart jag får behålla henne.. Linus har faktiskt sagt att jag får ta henne längre om jag vill.
Men jag vill ändå att hon ska få vara hemma där hon är van, med sina leksaker osv, och såklart med Linus. Men när jag skaffat mig eget hem och sådär så kommer jag ta henne igen. Vi har ju som sagt delad vårdnad. :)

2008-02-20 / 23:55:03
http://slaria,blogg.se
Bella

inte vart inne här på ett tag, jobbat nonstop, men säg till när du är i skåne så fikar vi skitmat :D Puss

2008-02-23 / 15:57:17
http://trasbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback