Tappa-hakan-snygging

Datum:2008-02-21 / Tid:00:29:09
Vad spelar egentligen störst roll?
Jag och Emsan har då kommit fram till att vi är fruktansvärt petig och kräsna små flickor, men vi har väl inte kommit fram till än om det är positivt eller negativt.
Men så vad är det då som är viktigast, egentligen..
Alla säger "åh, insidan först och främst" ja, helt klart.. men det är väl inte det första man lägger märke till?
Nej, det är de faktiskt inte..
Det första man ser är ansiktet, leendet, ögonen, har han en stor näsa, fula tänder, konstiga öron, omodern frisyr och gräsligt hemmafärgat hår.
Men det är dom sakerna som får en att bara gå förbi.. när man kanske egentligen borde stanna och i allafall kolla lite nogrannare.

Sist jag gjorde det var i Turkiet 2004.. innan dess hade jag varit helt inställd på att min pojkvän skulle va mörkhårig, brunögd och kanske lite bad boy.
Vad slutade det med?
Jo, en blond, grönögd helyllekille som är så genomsnäll att han nog kan få självaste dalai lama att känna sig som Hitler.

Vad vill jag säga med det då?
Jo, man kommer nog träffa på en del tölpar med just fula tänder osv.. som man bara kommer kila förbi, men när just din tölp dyker upp framför näsan på dig så vet du.. förhoppningsvis.. och då kommer du tycka han är tappa-hakan-snygg för just dig!

Kommentarer
KRISTINA KITTELSEN

fan det är en lögn att insidan är först,
för det är ju utsidan man ska ha sex med, det är utsidan man äns ger en chans innan man ger insidan en

2008-02-21 / 00:35:00
http://guldbarn.blogg.se
KRISTINA KITTELSEN

jajjemän! håller med till 100%!
Insidan har ju såklart betydelse, men det är ju utseendet man ser först :)

2008-02-21 / 00:48:14
http://guldbarn.blogg.se
malin

ja min tölp döck upp, och han var, rättelese är snyggast i mina ögon :P (tyvärr)

2008-02-21 / 10:29:07
http://gabson.blogg.se
hanna

klart att insidan är viktigast, man blir ju inte kär i ett utseende. man blir ju kär i det inre! men visst spelar det yttre en stor roll, men inte den största.

utsidan ger insidan sin chans, insidan ger utsidan sin glans!

2008-02-21 / 11:15:01
Maria

Jag kan bara säga det, om det inte framkom av texten ordentligt, att insidan är givetvis viktigast i slutändan!

2008-02-21 / 13:22:10
http://slaria.blogg.se
Emma

Hahaha vad söt du är! Och du har så jävla rätt i det du skriver, och fan så jag längtar till den där tappa-hakan-snyggingen kommer och tar mig med storm! ;) Hoppas det piper snart hörru , såsom du (jag?)/vi kämpat,moaha!

2008-02-21 / 13:52:33
http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback