Tårfyllda avsked..

Datum:2008-02-27 / Tid:23:47:04
Jag visste ju att den här dagen skulle komma, trodde väl dock inte den skulle komma så snart.
Men jag har också varit i samma situation, på andra sidan om man säger så, men nu är jag den som stannar.

Hela eftermiddagen har spenderats med min lilla Lisa.. varför förstöra våra rutiner bara för att hon flyttar imorgon?
Vi har då ändå hunnit med mycket idag, käk, trångis, allsång, coop, camilla, kyrkogård, greys, mys, sandra och avsked..

Det känns som att Lisa är min andra hälft och nu är hon snart nere i Stockholm.. som jag kommer sakna den lilla damen, men hon är bara ett telefonsamtal bort.. men tror nog min hörsel skulle må bra av att inte prata med henne på ett tag, fast nej den kan jag offra.

Vi är starka!
Men ändå ensamt.. vem ska jag nu köra vår interna skämt med?


Lisafisa, aj lave jo!


image523

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback