Tjejkväll at my place..

Datum:2008-02-24 / Tid:13:48:23
Ja, igår blev det en liten tjejkväll hos mig (hos mats, jaja)
Först middag med Lisa & Therese, sen kom Sandra och Tessi också.
Mats var ju såklart också hemma (tror ni han ville missa alla tjejer) och han hade Magnus och Ola på besök (killkväll?)

Vi gjorde ett tappert försök att kolla melodifestivalen men det var då så outhärdligt dåligt så det intresset svalnade rätt omgående och övergick till att rota i min gigantiska väsk-garderob.
På något mystiskt sätt så lyckades ändå alla utom Tessi hitta något som passade, så vi var fyra stycken "Maria" igårkväll.

Bäst av allt var ändå att Sandra (frisörska) fixade mitt hår, med hjälp av sin bedårande assistent Tessi som förövrigt gjorde ett rätt hyffsat jobb emellanåt, hon lyckats kasta plattången emellan Sandra och Lisa.

Kul kväll som slutade på T.C, var annars? Nej, just det.. finns ju inga andra ställen.



Märk väl på bilderna förresten, alla är blondiner förutom jag.. Detta måste vi ändra på!


           

(Bild1: Lisa i min vackra paljettklänning, Bild2: Therese framför spegeln, Lisa, Sandra & Tessi, Bild3: Lisa & Jag, Bild4: Jag & Therese, Bild5: Sandra, Bild6: Moi, Bild7: Tessi)

Kommentarer
Emma

så fina så :)

2008-02-24 / 20:08:27
http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback