Ursäkta röran..

Datum:2008-02-21 / Tid:13:21:00
Jag tycker jag skriver var och varannan dag att jag är hos Lisa och att vi lagar mat och sånna grejer.
Dock har jag visat väldigt dåligt med bilder ifrån mina besök där, kan ju bero på att Lisa fullkomligt skriker så fort jag slår på kameran på mobilen, dock inte Måns & Mini dom posar alltid som små Tyra Banks.

Men lyckades få till lite bilder på mitt senaste besök..
Min favorit är ju utan tvekan köksbilden, eftersom hon håller på att flytta så har hon gjort upp någon slags deal med sig själv att inte diska och ja, hittills har det ju funkat rätt bra. Dock hade vi lite problem nu när vi skulle göra spaghetti, vi fick använda en visp till detta och ja, jag förstår nu varför det inte används när man lagar det.. Dock har jag nu hört ryktesvägen att hon nu faktiskt diskat. Men, dammsuga tänker hon minsann inte göra förrän på söndag när hon flyttar ut, starkt Lisa!

   

Kommentarer
LisaG

Jag har faktiskt diskat halv högen *stolt.
Den andra har fått ligga i blöt i ett dygn, jag tror på det... ;)

2008-02-21 / 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback