08:20

Datum:2008-01-24 / Tid:08:20:22
Jag borde inte vara vaken nu.. jag gick och la mig alldeles för sent för det.
Ligger här nu med ett huvud som värker som om någon spikat i skallen på mig under natten, det är ingen skön känsla kan jag bara informera om.
Känner också att det tar lite tid att skriva här för hittar knappt orden och ännu mindre stavningarna, och fy vad jobbigt det är att behöva tänka.

Nej fy tusan.. Jag ska till vårdcentralen kl 11.15 och jag vill inte komma dit och se mer död ut än levande för då lär dom ju definitivt tro att något är fel på mig.. så jag ska försöka få mig en liten blund till.

Ha en bra dag alla ni ska ska iväg till arbete/skola idag eller som är vaken av helt andra anledningar såsom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback