Är det en god morgon?

Datum:2008-01-22 / Tid:09:27:28
Jag skrev sista inlägget här halv tolv och det blev inte att sova förrän ett x antal timmar senare.. och det var inte helt mitt eget val kan jag säga, den där satans katten höll ju på att leka andra världskriget härinne och hade Tyskland varit så aktivt hade dom tametusan vunnit..
Och nu är jag vaken innan klockan ens slagit halv tio, vad är det som händer egentligen? Jag kan ju säga att mitt huvud inte var inställt på att vakna riktigt så här tidigt, det är väldigt tungt och ögonen sticker som nålar.
Det var Mats som väckte mig tror jag när han skulle gå till jobbet men varför?

Idag har inte en alltför händelserik dag, enda jag ska sysselsätta mig med är lite städning, fika med Lisa och så ringa några sånna viktiga-samtal-som-inte-kan-vänta-längre.


Vad ska du göra idag, jobba, glida-rundor-på-stan-dag eller kanske bara vara hemma och ta det lugnt som mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback