Bortglömt..

Datum:2008-01-01 / Tid:22:55:21
Jag har ju för tusan helt glömt bort att berätta vad vi hittade på igårkväll..
Så bäst att göra det nu då tänkte jag..

Jag började då dagen med att jobba sedan upp till SPA där jag fick sola solarium gratis och sedan så fick jag mina naglar fixade.
Sedan så gjorde vi en massa ärenden och städade hemma.
Kring åtta tiden kom Hampus, Fimpen, Coffe & Raul hem till oss..
Så vi ringde in det nya året hemma hos oss och skålade i champagne och pussades vilt vid tolvslaget.

Efter det gick vi neråt stan där vi till sist hamnade på Bahnhof, var dock inte alls så roligt som jag hade hoppats på.
Så vi drog oss hemåt rätt tidigt, fast vi tittade förbi stan innan förstås för att få lite käk i magen.

Ja, det var vår kväll det..

Vad gjorde du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback