Brrrrrr

Datum:2008-01-31 / Tid:21:03:17
Kallt som tusan idag, inte egentligen kanske men jag har varit lite extra frusen..
Jag fick i allafall lite värme idag när jag och mami var ut på långpromenad, riktigt skönt.
Jag har tänkt att jag ska så smått börja jogga också här framöver, våndas dock inför tanken på första turen, jag kommer ju vara helt död.. dock är det en härlig känsla.

Men sen i eftermiddags förstörde jag lite träning eftersom (jävla) Lisa ringde och i princip beordrade mig att följa henne till MAX, jag försökte stå emot men sen när vi kom till drive in så vek jag mig totalt.. eller inte totalt, jag åt faktiskt inte alls såå onyttigt, hon däremot åt ju för en hel familj, kan inte förstå var hon stoppar all maten, lilla räkan där.

Imorgon ska jag nog försöka mig på en joggingtur, men ska börja med en långpromenad på morgonen med mami.
Sen ska jag och fika med gud vet vem..

Nu ska jag däremot bara ta det lugnt, titta på tv och försöka sova tidigt..
Ha en bra kväll!

Kommentarer
LisaG

Haha, det var tacken för att man bjussade. :P
Jag ringer ikväll när jag sitter ensam på tåget. Om jag inte somnar direkt.. PUSS

2008-02-01 / 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback