Busy

Datum:2008-01-15 / Tid:11:18:22
Nu kan jag skriva Å igen i mina inlägg, thank god..

Jag har nu en liten stressig tid framför mig av olika anledningar.. mycket som ska fixas på kort tid, mycket förklaringar ska ges osv.. Min tid lär inte räcka till ens till hälften men jag ska göra ett tappert försök.

Jag ska börja nu med att kila ner och fixa mina naglar (kanske inte världens mest nödvändiga men vill göra det ändå) och sen så ska jag till jobbet och det är väl där de lär bli lite tufft men men.. sen avslutar jag med ett besök hos jessica, ska fullkomligt tvinga henne att fixa mitt hår idag..

oh just ja.. ni har ju inte sett mig i lugg.. tihi.. så ska lägga in bild sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback