Dom små grisarna på äventyr

Datum:2008-01-22 / Tid:17:56:33

Idag tog vi då en fika jag, Lisa & Ida.. På något magiskt sätt fastnade inte Ida på bild tyvärr, eller jo på hennes kamera.. kan nog bero på att jag och Lisa var som besatta av ta bilder på oss två, rätt vanlig företeelse.
Dock är de flesta bilderna på Idas kamera så ska försöka sno åt mig dom sen.

Lisa fick ju sin nya mobil idag också, liten söt rosa sak.. Jag är faktiskt lite avundsjuk!
Tyvärr blev ju fröken besatt av den lilla saken och hon kunde inte sluta fota den och titta på den, hur ska detta gå?
Kul hade vi då i allafall, som alltid.. Saknat dom små liven så fruktansvärt så känns härligt att dom nu bara är ett stenkast.


 


Kommentarer
LisaG

Hahaha! jag säger bara en sak Maria: Usch ;)

2008-01-22 / 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback