Fy på mig..

Datum:2008-01-30 / Tid:23:08:26
På sistone har min uppdatering här mer eller mindre helt uteblivit.. Jag vet egentligen inte varför men jag tror det beror mycket på att mina inspiration så gott som försvunnit.
Hur roligt är det att läsa om ingenting, nej att fylla ut mellan raderna är inte min grej helt enkelt.

Men annars har jag varit rätt duktig idag, när jag såg på film tidigare idag så låg jag samtidigt och pumpade sit-ups och armhävningar.. Sen så gick jag i rask takt ut till Heden (cirka 6-7 km)
Så jag är med all rätt stolt över mig själv..

Imorgon ska jag försöka ta mig upp rätt så tidigt och ta en långpromenad med mamma och sen avsluta med lite sit-ups och armhävningar.
Ni ser, jag har börjat bli rätt duktig.. förut så hade jag knappt tid att borsta tänderna men nu har jag faktiskt all tid i världen, så jag har börjat satsa på att bli riktig vältränad.
Jag vet dock att man inte blir vältränad genom att gå ut och gå och göra lite magövningar men det är en början..

Nu ska jag se på lite tv och försöka sova..

Godnatt!

Kommentarer
Emma

Duktig , måste ta mig i kragen jag också :) Och jag tyck fortfarande att vi ska ta oss en weekend i ume :)

2008-01-30 / 23:48:15
http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback