Jag älskar verkligen falska personer..

Datum:2008-01-02 / Tid:18:54:58
.. eller nej oj, det är precis tvärtom..

Det finns vissa personer eller nej, fel igen.. en viss person som tror att h*n vet precis allt om mig och mitt liv.
Det är ju faktiskt lite smålustigt eftersom vem vet bäst om mig och mitt liv om inte jag själv, men denna person förstår som inte riktigt det för jag misstänker rätt starkt att denna person har rätt så stora personliga problem.
Tyvärr är det ju då rätt vanligt om man själv har personliga problem att lägga över det på andra och låtsas som att det är dom som är "ett litet monster".

Nu ska jag inte ska att denna personen är något monster, absolut inte.. men personen gör så att min hjärna ibland kokar över av ilska, och det är enbart bara för att h*n ska lägga sin lilla näsa i blöt konstant och tycka och tänka en hel lista med saker som inte alls är så nära sanningen.

Jag är inte perfekt, det har jag aldrig påstått och kommer nog aldrig göra det heller..
Men bara därför så tål jag inte att höra hur mycket skitsnack som helst, speciellt inte från personer som en gång sagt att det är mina vänner..
Men denna person verkar ha rätt lätt att se åt en annan persons håll och därmed vända vinden ditåt, kanske inte för att dom egentligen är så bra vänner utan för att....
Nej, jag ska nog inte fortsätta den meningen, för då vet jag att någon kommer förstå vad jag syftar på..
Jag vet ju t.ex att denna person läser min blogg, känns lite olustigt faktiskt..

Nåväl, jag ska sluta lufta mina åsikter nu..
Men hoppas faktiskt att personen förstår att det är just h*n det handlar om..

Kommentarer
emma

det är jobbit med såna personer. hoppas det löser sig.

2008-01-02 / 18:58:13
http://emma86.blogg.se
Anna

Firade också hemma i Boden ;)

2008-01-02 / 20:21:48
http://hockeyfruns.blogg.se
Anna

Njae, har hoppat lite fram och tillbaka till Boden, men flyttade för gott när jag var 19. Har fortfarande kvar familj och vänner där så det blir en del resor..

2008-01-02 / 20:42:39
http://hockeyfruns.blogg.se
Anna

Snart 23...
Känner kanske jag inte gör, men i Boden vet man ju vem alla är.. det borde ju du veta också ;)

2008-01-02 / 20:48:51
http://hockeyfruns.blogg.se
Anna

Vilka är din bröder?
Jag behöver inte godkänna kommentaren.

2008-01-02 / 21:04:10
http://hockeyfruns.blogg.se
anno

undrar vem som är falsk egentligen, stackars Linus.... du är fan inte sann.....

2008-01-04 / 18:15:05
Anna

Fan man blir ju nyfiken.. stackars linus!?? hm.. han verkar väl inte lida om man tittar på dina bilder o på presenterna han ger dig? jaja..
är det hon du skrivit om innan???

2008-01-06 / 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback