jippiiiikayyeeeeeeyy

Datum:2008-01-03 / Tid:18:47:41
Jag fick nyss ett super roligt telefonsamtal..
Det var min kära frisörska Jessica som ville berätta att hon köpt frisörsalongen som ligger typ 3 meter ifrån min balkong!
Det är ju helt underbart..
Så nu kommer jag hänga där i princip all min lediga tid och förmodligen kommer hon hänga hos mig all hennes lediga tid..

Ikväll skulle hon komma förbi så jag får se salongen och sådär..

Iiiih.. jag är verkligen skitglad över detta!
Inte bara för att jag vet att hon kommer spendera mycket tid med just mitt hår, utan också för hon är en riktigt kul kompis som man alltid har hysteriskt roligt med.. sen är det ju hon också som ligger bakom alla mina läckra frisyrer och hårfärger jag haft..

yeeeeeeeeiiiiy

Kommentarer
emma

är det hon som gjorde ditt löshår också?

2008-01-03 / 20:08:52
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback