Lady, kommer aldrig glömma dig!

Datum:2008-01-25 / Tid:15:10:59
Igårkväll fick jag ännu ett tragiskt besked av Therese.. och det var att vår allas lilla älskling numera bor i himlen.
Lilla Lady, som "alltid" funnits.. Hon var ju världens finaste lilla hund och då menar jag världens.
Ni skulle ha sett henne när man kom över till Therese och hon kom som ett skott och skulle hälsa och bli kliad och som hon pep för att få all uppmärksamhet.. men den fick hon alltid i allafall.

Men jag vet också att hon var gammal och hade ont.. Men det gör det inte alls lättare faktiskt..
Jag kommer ändå alltid lyssna efter hennes skall så fort jag är ute i heden..

Jag önskade att jag hade en bild på henne.. men hon var i allafall en liten dvärg collie, och som sagt.. den sötaste av dom alla!

Vi kommer alltid sakna dig lillgumman..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback