Lisa hela dagen lång

Datum:2008-01-28 / Tid:22:55:46
Ja.. idag har jag knappt haft tillgång till dator.
Men jag har ändå haft rätt fullt upp så inte behövt det ändå.
Jag och Lisa har haft så mycket trevligt för oss idag, fika, lunch (och sedan också middag haha) färgning + klippning hos Sandra och sen så avslutade vi med en låångpromenaden vi tre.. och herregud om någon hört oss, rena hönshuset.

Men, det var länge sen jag hade det så här kul.. och imorgon fortsätter träningen för mig och Lisa..
Jag ska ju också såklart och fika hos Therese som fyller hela 21 år imorgon.

Men nu ska jag lägga mig i soffan och se lite tv innan sängen kallar..

Kommentarer
LisaG

Vi drar en promenad ikväll om jag är piggare. Ska iväg och vila mig hos mammsen sen och vet inte när jag kommer tillbaka till stan.. kanske sent.. Sen ska jag ringa den där kvinnan (du vet) också. Önska mig lycka till ;)

2008-01-30 / 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback