Nattligt besök..

Datum:2008-01-20 / Tid:02:11:59
Det lät nog mer intressant än det egentligen var..
Även fast jag tyckte det var intressant..

Nåväl.. Therese tittade i allafall förbi såhär på nattetid, väldigt trevligt med lite sällskap, en att prata igenom alla livets små bekymmer.
Vi har ju faktiskt känt varandra sen, ja alltid.. så det var trevligt med ett välbekant ansikte för en gångs skull.
Så på det sättet är det faktiskt lite skönt att få vara hemma.

Så nästa helg händer det massvis med grejer, bio, middagar, lite festligheter och massvis med skoj!
Jag längtar som tusan även fast denna helg ännu inte är över.

Och vet du Linus vad det blir för mat imorgon? Jag vet att du redan nu misstänker det värsta och åjo det är sant, imorgon är det farmors PALT som står på menyn!!!
SOM JAG LÄNGTAT, äntligen..

Först ska jag och Mats ut till heden.. men eftersom Mats ännu inte kommit hem så lutar det nog mot att jag får dra honom ut till heden, men men.. mer träning åt mig.

Nu ska då jag och min lilla Saga ta och sova..
Godnatt på er!

Kommentarer
Emma

Hur länge ska du vara hemma i boden?? Om man får fråga! =) Jag läser dina bloggar nästan alltid... tycker du är en BRA bloggare... Kram från Emma i Sollentuna!

2008-01-20 / 10:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback