Nattuggla

Datum:2008-01-30 / Tid:00:29:01
Jag har varit trött sen kl tio men av någon konstig anledning så gick jag inte och la mig då.
Nu sitter jag här ännu tröttare och med världens huvudvärk och tänker "jag borde verkligen sova"
Varför sover jag inte då?
Tyvärr brukar jag ha förmågan att när jag väl ska sova så början skallen snurra och jag tänker sjuttontusen tankar jag inte alls borde tänka och så helt plötsligt så är jag pigg igen.

Men jag ska nog ändå försöka lägga mig ner nu och drömma mig bort till roligare tider.. Då kanske man får en hel natts sömn så man får vakna upp med ett leende på läpparna för det var länge sen.

Godnatt på er!

Kommentarer
Annelie

Det är jobbigt att gå och lägga sig, men måste borsta tänderna och sånt. Det är iaf varför jag brukar stanna uppe ;) hehe.

aja, Sussa sött :)

2008-01-30 / 00:34:34
http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback