Rånad på jobbet..

Datum:2008-01-25 / Tid:19:28:38
Jag är i chock!
Alla gånger jag och Linus stått på jobbet och diskuterat om rån och att det var tur att vi aldrig blev drabbade och så nu är vi drabbade..
Ikväll rånade dom Linus jobb, mitt gamla jobb..
Det är tamefan sinnessjukt!!
Dom gick in med dragna pistoler och knivar, viftade dom mot mina kollegor, mina vänner..
Jag blir så förbannad samtidigt som jag blir så ledsen..
Hur kan man bara göra så??
Det är en sak när dom brytit sig in mitt i natten, då har dom "bara" gjort illa affären men nu är det två personer som är drabbade, för resten av livet är jag villig att påstå..

USCH, är det enda jag har att säga.. ni borde skämmas!

Enda lilla jag är lycklig över är väl att Linus inte jobbade denna kväll.. för då vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

Kommentarer
emma

fy vad hemskt. jag förstår mig inte på folk som rånar. Det måste vara det värsta som kan hända. har tänkt så fler gånger när jag ska stänga salongen då vi sparar lite pengar där inne varje gång att någon ska komma in när man är själv. fy vad hemskt.

2008-01-25 / 22:16:46
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback