skruvat

Datum:2008-01-25 / Tid:15:05:18
Idag hämtade mami ut mitt CC skye armband som jag beställde för evigheter sen..
Jag tog orange och jag var lite osäker innan att jag skulle ha valt en mer diskret färg men gud så fint det är, och jag ångrar absolut inte att jag tog denna.

Jag kan tyvärr inte lägga in bild på det idag, ska inte ut något till mami och papi mer idag.
Men jag ska försöka hinna med att göra det imorgon, och då kommer ni också få se vad jag ska ha på mig till middagen imorgon, ska ju och äta finmiddag för Farmor.

Ikväll blir det däremot riktig finmiddag med Therese här hemma.. Vi ska laga mat like the old days och säkerligen snacka en hel del skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback