Snökaos

Datum:2008-01-24 / Tid:12:57:50
Nu snackar vi snöoväder här uppe i norr.. och då snackar vi inte lite snö heller, det är hur mycket som helst.
Det är till och med så att jag blivit lite chockad av all snö och jag är ju ändå rätt van, dock inte när jag bodde i skåne för då slapp man ju allt vad snö innebar.

Jag och mami körde till och med fast här utanför Mats, så jäkla mycket snö har det kommit och plogbilarna är ju som alltid osynliga.. men efter en hjälpande hand så fick vi åtminstone loss bilen och mami fick köra hem fanskapet.. för som vi sa, en dag som denna ska ingen vara ute och köra bil.

Tyvärr så måste jag pallra mig till Kicks sen för att köpa hårfärg och en nagelfil, känns inte jätte lockande.
Sen är ju inte min outfit för idag särskilt passande för vädret, nåväl..

Bild kommer in senare på dagens lilla jag.. blivit riktigt duktig på att dokumentera bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback