surprise..

Datum:2008-01-21 / Tid:13:33:37

Senare idag kommer det faktiskt en liten surprise här... en sak som inte dykt upp här på väldigt länge, vad får ni som sagt se senare..

Annars händer de inte alls mycket här..
Enda jag gjort idag är att jag lämnat in min stjärnring (ska gör den mindre), lunch hos bror med mami och nu ska jag och kolla lite second hand..
Oh, vi har också planerat att åka till luleå på onsdag (det är lika stort som de låter, kanske inte som att ta en tripp till Helsingborg jag vet, men hallå här i norrland är de en big thing)


Kommentarer
emma

En dagens kanske?

2008-01-21 / 14:00:43
http://emma86.blogg.se
Anonym

Är det en big thing att åka till luleå "här i norrland"? Är det inte en mer "bigthing" att åka till skellefteå, umeå sundsvals osv? hmm

2008-01-21 / 21:56:59
Maria

Nu pratar jag om för oss som bor i Boden.. och då jämförde jag också avstånden som det är i skåne där jag bor i Helsingborg där jag har exakt lika långt till HBG från där jag bor som det är till Luleå ifrån Boden. Hänger du med?
Tro mig, Hbg är inte ngn big thing i skåne heller, då är det väl mer Malmö men de ligger också lite längre bort, dock inte lika långt som Umeå härifrån Boden som du nämnde.

2008-01-21 / 22:02:42
http://slaria,blogg.se
Anonym

hehe ok.. men skriv norrbotten då inte norrland:P norrland e stort

2008-01-23 / 18:47:47
Maria

Nu var det ju att jag för det första skrev det ironiskt och sen så var det också menat som ett litet internt skämt eftersom jag bor nere i skåne och där tror alla att norrbotten ÄR norrland..

2008-01-23 / 18:55:24
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback