The beckhams, oh no..

Datum:2008-01-09 / Tid:02:28:28
image439


Look at us..
Vi ser ut som sveriges svar pa paret Beckham.. eller ja, vi (jag mest) inbillar oss det.

Men ibland kan inbillning vara en bra sak.. Tänk över det en sekund eller fler!
Jag menar dock inte att det är bra att leva i en fantasivärld för det är inte alls en bra sak utan tvärtom.. men det kan underlätta i vissa situationer att bara förtränga, inbilla sig att världen är svart och vit men när den egentligen är rosa, grön, ja ni fattar poängen..

Ja.. nog babblat.. ska sluta yra och fortsätta läsa min bok, Marian Keyes "är det nagon där?" förjävla bra bok som alldeles strax är utläst.. uh.. kan knappt tänka pa det..

Ja.. ciao

Kommentarer
Linus

kan du ta bort bilden på mig... har jag inte passat här innan så passar jag fan inte nu heller, tack

2008-01-09 / 08:27:52
emma

snygg bild på er. ni är sveriges par på beckhams ja och olof är sveriges par på zlatan :p hehe. Så du tipsar om den boken eller? Kan tips dig om en bra bokd en heter: På det fjärde ska det ske. den är lätt läst och rolig :)

2008-01-09 / 08:45:28
http://emma86.blogg.se
Anna

Men heregud vad du är lik en kompis till mig. Var tvungen att läsa texten två ggr för att vara säker på att det inte var hon... Shit, du har en dubble!

2008-01-12 / 14:32:56
http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback