Vänner för livet..

Datum:2008-02-01 / Tid:00:38:22

"du är bäst. saknar dig."

Små ord med enorm betydelse..



Jag blir verkligen rörd av mina vänner..
Jag har väl aldrig trott att jag haft sådär jätte många vänner men jag börjar inse att jag har en hel del och dom bryr sig verkligen och det är de som är så fint.

Det var som på begravningen i somras, när vi begravde en vän så samlades vi alla andra och riktigt tog hand om varandra. Det var som att vi färdades bakåt i tiden och helt plötsligt gick i skolan igen och vi var ett enda stort gäng.
Men så är det, vi är många med en enda själ..

Men det är fint med uppskattning.. Jag kommer alltid minnas juldagen 2007, när en gammal kär vän halvsprang fram till mig med tårar i ögonen och berättade exakt hur mycket hon saknat mig och att hon älskade mig. Det känns skönt att vänner inte glömmer bort varandra, för det ska man inte.

Jag har också fått nya vänner från ganska oväntade håll, till exempel från en person som jag lärt känna för en herrans massa år sen på Lunar och som nu läser min blogg flitigt.. Hon har verkligen stöttat mig nu när jag mått dåligt och riktigt peppat mig, och viktigaste av allt, snackat skit om personen jag avskyr mest just nu.
Hon vet exakt vem hon är och hon ska veta att hon har blivit en väldigt nära vän, i allafall för mig.

Jag är otroligt tacksam för mina vänner, jag anser att dom är bäst i hela världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback