Avslöjande.

Datum:2008-07-24 / Tid:12:54:12
Okej, några av er var nyfikna vad det var för "överraskning" jag hade på gång.
Så jag ska i allafall avslöja en av dom.
Är ni redo?
Det är redan många som vet om det så det är nog inte många ögonbryn som kommer höjas.

Den 18:e augusti åker jag till Österrike för att jobba där sex månader som Au-pair.
Men bloggen kommer fortsätta på nästan samma sätt som innan men jag kommer givetvis uppdatera istället hur mitt liv fortlöper därnere, så ni får helt enkelt följa med på min resa.

Det känns både spännande medan det skrämmer skiten ur mig.
Helst av allt känns det fruktansvärt att lämna Per, det är väl de som känns absolut värst.
Men jag säger som han brukar säga "jag finns fortfarande här när du kommer hem, lika kär och galen i dig"
Fast sen åker ju Per till Afghanistan också någon månad efter jag kommit hem, så det blir många prövningar på en gång men de ska vi klara.

Då vet ni åtminstone.
Mer info kommer ni få när det närmar sig.

Kommentarer
emma

Vad roligt att det blev så som du hade tänkt dig :) Hoppas du kommer till en bra familj.

2008-07-24 / 18:50:05
http://emma86.blogg.se/
Anonym

Vart i Österrike?

2008-07-24 / 23:05:57
lisagee

det klarar ni, ni är så fina ihop! :) pusspuss

2008-07-26 / 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback