Godmorgon!

Datum:2008-07-19 / Tid:09:45:20

Godmorgon på er mina troll!
Nu sitter jag i Luleå och hos Per, och jag är utvilad och välmående.
Det kändes som om man hade en hel del sömn att ta igen, och det har jag nu gjort.

Igår lagade vi mat här, den kanske inte blev världens godaste men men, och sen såg vi på P.S I Love you.
Den rörde mig inte alls lika mycket som boken men den var bra, fick mig att ta mig en funderare.
Sen gick Per och duschade och medan så råkade jag somna som ett litet barn och jag har sovit till nu.

Just nu står Per och fixar med disken medan jag nyss sa "nu är allt som det ska, du diskar och jag bloggar"
Men jag ska strax hjälpa till med frukosten.

Förresten om ni har mig på Facebook så har nu en hel del bilder ifrån Turkiet resan kommit upp, om inte så får ni vänta ytterligare men de kommer.

Vill ni se någon precis exakt nu? Okejdå.

      

Vi får börja så här, detta är då dag ett på stranden och så första kvällen.

Mer kommer att komma upp senare i eftermiddag då jag har mer tid och inte har en liten putt Per som springer omkring här och suckar.


Nu, frulle.


Kommentarer
Anonym

ja men herreguuud va söta ni är ;)

2008-07-19 / 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback