Hemma igen, typ.

Datum:2008-07-17 / Tid:19:58:22
Hej hopp!
Nu är man åter på svensk mark, Arlanda rättare sagt.

Det var svårare än vi trodde att åka imorse, vi ville stanna där längre eller varför inte föralltid?
Nej, okejdå.. Det är rätt omöjligt.
Men gud så underbart vi har haft det därnere, ingen stress bara ren och skär njutning.
Vi har sovit tills vi vaknat på mornarna, sen har vi knallat ner till stranden och legat där så länge vi orkat sen har vi knatat hem igen och handlat lite chips och godsaker innan vi lagt oss på balkongen och bara läst bok och tagit det lugnt.
Låter inte det underbart?

Vi har heller inte lyckats bråka nånting under hela resan, inte ens ett litet tjafs.
Okej, en dag blev jag rätt putt men de gick över på någon minut, kan bero på att Per är lugnet själv och när jag blir kinkig så garvar han bara och låter mig vara ifred tills jag inser vilken fjant jag är.

Vi har redan börjat spåna på att åka igen, exakt så fantastiskt var det.
Men vi får se.

Nu ska vi handla lite godis och grejer innan vi ska leta upp en bra sovplats här på Arlanda.

Imorgon ska jag försöka hinna med att lägga upp lite soliga bilder så ni också får ta del av min härliga semester.
Tills dess får ni ha det så bra gullungar!

Kommentarer
sandra

längtar efter dig !! vifår synas ihelgen nu när lisa kommer hem !!:) puss

2008-07-17 / 21:04:09
emma

välkomen hem Maria.

2008-07-18 / 10:13:43
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback