Kanske lite sommar?

Datum:2008-07-24 / Tid:11:40:43
Hej på er!

Det luktar nästan lite sommarvärme idag och jag hoppas verkligen det håller i sig, i några dagar åtminstone.
Vi ska då kanske ner till gyltsudden här i Luleå och sola lite, fast först ska Per pallra sig hem ifrån gymmet.

Igår kvällsbadade vi ju som sagt, men vi hann också se på två filmer, äta mängder av godis och hinna pussas däremellan. Igår var faktiskt en väldigt speciell kväll på mer än ett sätt.

Eftersom jag inte har så många bilder på denna datorn så får ni en på min snygging när han låg och myste i soffan förut..


Kommentarer
Anna

Jag vill veta överraskningen NUUUUUU!!!!!!! =)

2008-07-24 / 12:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback