Klänningar hit & dit..

Datum:2008-07-31 / Tid:21:00:11
ASOS Ditsy Ruffle Front Dress ASOS Printed Ribbon Trim Dress ASOS Frill Neck Chiffon Printed Dress Vero Moda Print Satin Smock Dress

Eftersom jag nyss sett 27 dresses så vad är inte mer passande då om inte att visa lite söta klänningar?
Jag har själv fått lite halvdille på just klänningar denna sommar, det är ju bara så härligt att dra på sig en härligt lätt och somrig klänning en varm sommardag.
Eller vad tycker ni?
Sen blommigt är ju en annan besatthet som drabbat mig på sistone, fast det hör ju till när det är sommar att det ska vara blommigt, enligt mig åtminstone.

Kolla speciellt in klänning nr två som är så härligt etno-inspirerad, helt i min stil och smak.
Där blir det tummen upp ordentligt!!

Bilder: Asos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback