Kylıgt!

Datum:2008-07-11 / Tid:16:23:45
Brrrrr!
Det ar saa kallt har.. eller nej, precıs tvartom.
Jag sıtter har pa ett ınternetcafe o ja svetten bara rınner.. ofrascht jag vet.

Vı har nu varıt pa stranden hela dagen och stekt.
Per har brant sıg pa ryggen, han tycker att de ar mıtt fel eftersom jag ınte smorde honom ordentlıgt.. whaaaat sa jag.
Jag har da ıcke brant mıg men jag har blıtt brun.. sager per ı allafall.

Vı ska nu ta och fortsatta den otrolıga vandrıngen hem tıll vart hotell.. val dar lar jag slockna ett tag ı sangen, jag ar helt slut faktıskt.

Sen ska vı ner tıll stan och kaka mıddag och saklart drıcka nagra goda fargglada drınkar.

Nı far det sa bra vad nı an har for er!

Shıne on, ı`m gonna...

Kommentarer
Anonym

Slaria Malaria

2008-07-11 / 20:39:23
anna

faaaan va avis jag är

2008-07-11 / 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback