Långväga present.

Datum:2008-07-05 / Tid:00:01:14
Jag har ju glömt att berätta för er tussilagor!
Idag fick jag en liten söt present av min urgulliga lilla Sandie.
Det var ett par trosor, i min absoluta favoritfärg eller hur var det nu?
Hon hade köpt de ända borta i Nicaragua (tror det var där i allafall, ni reste ju runt som tokskallar) där hon jobbade nu i våras.

Hur som helst, jag blev verkligen glad och aningen överraskad men sånt är ju en extra krydda!

Tack min älskling.
Vi ses imorgon och då ska vi hinka martini och glömma alla våra bekymmer.

Kommentarer
Sandie

Hahahah sorry men tänkte ju inte på att du inte gillar blått, när jag gillar blått så himla mycket :D

Pusss

2008-07-05 / 18:53:21
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback