Min hemlighet avslöjas.

Datum:2008-07-08 / Tid:14:07:58
Okej, jag skrev ju för en vecka sedan ungefär att jag hade en hemlighet som jag snart skulle avslöja.
Jag vet att några i allafall varit lite nyfikna och vill att jag ska ta och berätta.
Vill ni det?

Okejdå!

Det är faktiskt så här att jag har träffat någon speciell, som jag gillar lite extra mycket sådär.
Så man kan väl säga att mitt förhållande med Linus är officiellt över, men våra minnen kan ingen radera och jag kommer alltid älska honom. Sen vet man aldrig vad framtiden för med sig, mycket kan hända.
Men då vet ni..

Imorgon åker jag upp till Stockholm och då har han fixat en överraskning till mig som är någon slags resa.
Jag vet att vi ska åka nånstans och bara hitta på nånting bara vi två.
Det kommer bli helt fantatiskt helst med tanke på att tiden härnere varit ganska svår för mig och det har tagit enormt på mina krafter.

Sist men inte minst, här har ni en bild på honom, och ja, ni har sett honom förut här på bloggen så han är egentligen ingen nykomlingen.

Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer
Anna

Jag anade det!!! Det var så mkt av just honom där ett tag! Grattis! Han är söt!!

2008-07-08 / 14:20:04
Anonym

det har vatt över länge...

kul dock att du träffat ny

2008-07-08 / 17:25:29
Sandie

Din GRIIIIIIS!!!! hahaha :D

2008-07-08 / 19:33:30
http://trasbella.blogg.se/
emma

vad glad jag är för din skull :)



Jag ska läsa den boken senare ;) Ska läsa klar PS Jag älskar dig, helt underbar bok, visst hade du läst denockså?

2008-07-08 / 21:15:19
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback