Resan fortsätter...

Datum:2008-07-03 / Tid:21:30:42
Hej igen. Maria har en grym resa än så länge. Igår gick hon omkring i Helsingfors hela dagen och fotade mycket snygga kläder och smycken som vi ser fram emot att se. Vad har folket egentligen för smak i finland..? Sedan har hon stått och dreglat över ett par 15 cm höga klackar som hon kommer drömma om resten av sitt liv! Vilket jag kan förstå eftersom hon troligtvis vill veta hur det känns att vara en långis som jag. ;)
Pratade med Märra för  några timmar sen när hon åkte tåg och köpte gott i restaurangvagnen. Vi får hoppas att det går bra för henne på resan. Kanske kommer hon åka hem tidigare på grund av saknad. Inte just av mig, vilket man skulle kunna tro, utan någon helt annan.
I och för sig vet jag att hon saknar mig mycket också, men vi ser fram emot en reunion snart. :)
Nu får vi verkligen hoppas att vi slipper höra mer från mig, och att vi får hem tösen.
Tack för mig! /Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback