Semesterbilder.

Datum:2008-07-18 / Tid:12:46:04
Jag har inte fått bilderna än från Pers kamera så ni får hålla tillgodo med dessa få.
De är tagna med min mobil.
Men förhoppningsvis så ska jag kunna börja lägga upp lite bilder imorgon, ikväll ska jag dock till Luleå.

Jag var nyss in till stan där hemma och fick bara höra kommentarer som "din gris, fan vad brun du är"
Så, jag är nöjd!

     

Ni får ursäkta kvaliteten men det är detta jag har att tillgå just exakt nu och ni vill säkert se någon bild ändå.
Sen kommer resten och det är en hel del roliga och konstiga bilder, som jag åtminstone garvat åt.

Nu får ni ha det toppen för nu ska jag som sagt bara slänga i mig lite käk och sen styra lasset mot Per.

Kramis.

Kommentarer
Sandie

hehe, om man ska döma efter dessa bilder.. så är jag fortfarande brunare :D hihi.. allt är lugnt gumman, var en gammal händelse jag skrev om i bloggen... men ändå :) Pusspuss hoppas allt är bra med er små turturduvor. Hälsa mannen :)

2008-07-18 / 15:37:26
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback