Shoppingdag med Viki.

Datum:2008-07-06 / Tid:11:33:26
Godmorgon eller goddag mina små filurer!
Allt bra denna söndag?

Jag vaknade imorse av att Linus sparkade på mig och att han sen stod och garvade och sa något i stil med "hörru backhopparn, storforsen har fått en helt ny betydelse"
Med det menade han nog att jag sov på mage med händerna rakt bakåt och samtidigt dreglade.
Jag ville slå honom i allafall.

Nu har jag sovit några timmar till efter den incidenten och jag har dreglat ner hans kudde så haha på dig.

Nu ska jag ge katten mat, hoppa in i duschen, fixa mig osv och sen ska jag kuta till tåget, ska nämligen in till Väla med Viki och kolla på rean som sagt.
Men jag återkommer sen med bilder och uppdatering rent allmänt.

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback