Skåne!

Datum:2008-07-04 / Tid:11:01:34

Heej sötnosar!
Så var jag äntligen tillbaka!
Nu är jag i Skåne efter en rätt så härlig kryssning till Helsingfors.
Men det vet ni ju redan eftersom Lisa har varit snäll nog och uppdaterat er när jag inte haft tillgång till dator.
Jag tycker att hon gjort ett fenomenalt jobb, men de visste jag ju redan innan att hon skulle göra, annars hade jag aldrig tvingat henne att blogga.

Så var jag då i skåne i allafall, kom igårkväll efter en del förseningar.
Jag och Linus började med att åka hem till Saga, hon skrek direkt när hon fick syn på mig sen sprang hon fram till mig halvt panikartat.
Det kändes otroligt bra att få hålla henne i famnen igen, min skatt.
Sen drog vi då såklart upp till donken och satte oss och käkade lite, eller Linus skulle ju inte äta något men slutade med att han käkade tre wraps, ojsan.

Det känns så bra att vara tillbaka även fast det är lite skumt.
Vi satt igår och pratade lite om allt möjligt, och det kändes mer än bra men även det konstigt och skumt.
Men det är väl rätt okej ändå, vi har haft ett sådant långt förhållande tillsammans men vi har nu gått in i en ny fas av vårt liv.

Jag har faktiskt en liten hemlis att avslöja för er, men inte riktigt än.. men snart!

Nu ska jag duscha, fixa mig, välja bland alla mina kläder här hemma och sedan skutta neråt stan för att titta förbi mitt gamla jobb osv.

Vi hörs sen gullungar.


Kommentarer
emma

Vad är det du ska berätta? Att du kanske träffa en ny pojke eller är det du och Linus igen?



Hoppas du får en trevlig semester nere i Ängelholm.

2008-07-04 / 11:46:14
http://emma86.blogg.se/
Anonym

Man vill ju nästan tro att din hemlighet är att det är du och Linus igen!:)

2008-07-04 / 15:37:36
Anonym

Linus har redan flickvänn..

2008-07-04 / 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback