Snart påväg mot Stockholm.

Datum:2008-07-09 / Tid:09:23:30
Godmorgon darlings!
Allt bra?
Här är väl läget lite sådär måste jag säga, det är tungt att behöva åka härifrån.
Även fast det varit jobbigt att packa ihop allting och gå igenom allt med Linus, så har vi haft det kul tillsammans.
Sen har det känts bra att få vara med Saga och att hon har fått ha oss tillsammans för ett litet tag, hennes lilla flock.

Jag och Linus har pratat halva morgonen, men ja, det känns väl inte direkt bättre för det.
Min mage värker för fullt och jag känner bara panik inom mig.

Men ikväll ska väl allt förhoppningsvis kännas bättre..

Nu ska jag packa det sista, gå ut en sväng med Saga och sen bara försöka njuta av det sista jag har kvar här i mitt hem.
Jo, jag ska tänka lite på våra första dagar här i lägenheten också.. hur underbart och lovande allt var.
Nä, jag ska sluta vara sentimental och ta tag i allt här hemma.

Vi kanske hörs ikväll om jag lyckas få tag i en dator så jag kan berätta vad som kommer ske de närmsta dagarna, annars så kommer Lisa in och berättar.

Ha det bra allihopa och ta hand om er!
KRAM

Kommentarer
queenpeach

ha en bra dag! kolla gärna in min webshop o blogg där rea pågår :D

2008-07-09 / 09:30:40
http://queenpeach.blogg.se/
emma

Ha det så bra på din tripp i Stockholm. Skulle vilja komma ner till Ä-holm och kidnappa dig för en fika och du ska få berätta allt för mig.

2008-07-09 / 09:49:05
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback