Sömn, ja tack.

Datum:2008-07-06 / Tid:00:47:07
Nej hörni sötnosar, nu ska denna lilla damen ta och försöka få lite sömn.
Jag känner att mitt huvud knappt orkar hålla sig kvar upprätt och det brukar ju vara ett rätt bra tecken på att man behöver sömn.
Dock vet jag knappt var jag ska sova, har lite tekniska problem, eller vad säger du Linus?
Så jag tror faktiskt att jag ska krypa ner i min säng tills Linus behagar att komma hem och då får han ta och lösa problemen eller så får han sova på golvet, eller kasta ner mig där, det lät nog troligare.

Vi hörs imorgon!
Dock så ska jag in till Helsingborg och ha en liten dejt med Viki, vi ska kuta omkring på Väla och glo på Rean, jag hoppas innerligt att det finns något billigt och snyggt kvar till mig dock känns det som att oddset på den frågan är emot mig.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback