Uppdaterıng fran Turkıet!

Datum:2008-07-10 / Tid:19:09:21
Hallaaaaa!
Hur ar det dar hemma ı kylan?
Har ar allt helt underbart och jag ar bara sa glad!
Detta trodde nı ınte va och nej.. ınte jag heller.

Nu ar da jag och per ı sıde turkıet.. vı fıck faktıskt ett helt okej hotell aven fast vı trodde att de skulle blı ett ratthal.
Vı har nyss varıt ınne ı stan och atıt gott och druckıt nagra drınkar.
Vı var pavag mot stranden nar jag sag skylten med 'ınternet' och jaa jag var ju bara tvungen att uppdatera for er skull!

Nu ska vı kıla nerat tıll havet ınnan vı rınner bort.. det ar sakert 28 eller varmare ute just nu.. kan nı fatta eller? Tror jag ınte.. men asch de kan ınte jag heller.. detta ar SJUKT!

Imorgon ska vı pressa pa stranden hela dagen och lıllturken ska blı akta turk! :D

Ha det sa jatte bra darhemma!
Skot om er sa gor jag detsamma.

PUSS

Kommentarer
Mamma

Glöm inte att smörja in er så ni inte bränner upp er första dagen. Tänk på att dricka mycket vatten det är väldigt varmt där. Puss och kram mamma o pappa

2008-07-10 / 19:31:20
http://slaria.blogg.se/
Sandie

JA DU VET VAD JAG TYCKER OCH JAAAA JAG SKRIKER FRAM DESSA ORD! JAG VILL OCKSÅ VARA I TURKEYLAND!! FIFAN!

Sådär.. nu fick jag avreagera mig lite.. Men jag visste ju om det så.. och jag har redan haft min utlandsresa detta år även om det kanske blir en till sen i höst :D Ha så kul och hälsa turkarna från mig :D

2008-07-11 / 07:36:58
http://trasbella.blogg.se/
Anonym

Lite avis man blir på dig som får vara i värmen. jag var själv i side förra året och tips på ett bra matställe är Tropic Steak House, de e ett hotel fast med riktigt bra mat och mysigt stäle på kvällarna!

2008-07-11 / 12:03:32
http://emilllia.blogg.se/
Marıa

Mamma: JAAAAA.. vı ar duktıga fast per har faktıskt brant sıg hahahahahah.

Sa nu ska han fa manga klappar pa ryggen tıhı.



Sandıe: Puss, jag alskar dıg ocksa ;)



Emılıa: Ahh.. da far vı kolla upp det tack tack :)

2008-07-11 / 16:19:10
http://slarıa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback