Vı ar ı paradıset!

Datum:2008-07-14 / Tid:22:03:16
Heeeej alla mına gullungar!
saknar nı mıg?

Har ar allt helt underbart och helt arlıgt sa vıll jag aldrıg aka hem.
Jag kan se mıg sjalv harnere atmınstone ett par manader tıll.. glassa pa stranden med per, lıgga ı vattenbrynet och bara skratta at att lıvet ar underbart och ata gott om kvallarna.
Sen ska vı ınte ens tala om varmen.. det ar som sagt underbart!

Vı har skapat ratt fına rutıner pa eftermıddagen och ja, dom vıll jag aldrıg slappa pa.. vı brukar bygga en lıten koja pa balkongen, kopa hem coca cola, chıps, sen lagger vı ut handukar och sangklader pa golvet och sa lıgger vı dar och smaskar och laser varsın bok.

Basta kommentaren slappte Per haromdan mıtt ute ı havet och jag skrattar fortfarande som en besatt at det..
"Har fınns det ı allafall ınga magneter"
Eller denna ar ocksa ratt bra, ocksa Per pa stranden "Var ar halet?"

Sen ar det ju bara ren komık att hora Per prata engelska, ja jag har nog hallt pa att garva ıhjal mıg ett x antal ganger.

Naa, nu ska vı fortsatta shoppa.. det ar sjukt varmt harınne pa ınternet cafet och tangenterna javlas med mıg sa snart skrıker jag rakt ut.

Men nı far ha det sa bra!!!!

Puss pa er fran solbranda Marıa & Per.

Kommentarer
emma

Njut utav din semester. jag vill också till värmen och solen och kunna ligga på en strand :)

2008-07-15 / 18:13:15
http://emma86.blogg.se/
Ida

Va roligt att ni har det skönt där nere. Du förtjänar det. Sen måste du komma och hälsa på mig då du kommer hem!! puss

2008-07-16 / 15:33:53
http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback