Visste ni detta om mig?

Datum:2008-07-06 / Tid:00:22:06
Jag blev då utmanad av Ida att göra detta så, okej nu kör vi!

REGLER: Varje spelare börjar skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren nya bloggare att utmana.

1. Jag är mörkrädd, riktigt ordentligt! Det roliga är att jag i vanliga fall har rätt kass hörsel men när det är kolsvart runt om mig så får jag superhörsel och hör det minsta lilla.

2. Jag kan sitta på toa i evigheter bara för att få vara ensam och typ lösa korsord eller läsa en tidning. Det är bland det bästa jag vet, fast det är inte särskilt bra när det bara finns en toalett och flera som behöver gå dit.

3. Jag är grym på att passa tider, om jag har bestämt träff med någon kl.18 så är jag mest troligt där minst 20 minuter innan. Min manikyrist blev helt hysterisk en gång när jag råkade vara 5 minuter sen en gång, hon trodde att det hänt mig en olycka eller nånting eftersom det var första gången på nästan två år som jag kom sent.

4. Jag älskar att dammsuga, helst när det är riktigt dammigt. Mitt absolut favoritställe att dammsuga på är element och golvlister, det är så tillfredställande på något sätt när det blir så rent och snyggt helt plötsligt.

5. Jag dreglar som en gris när jag sover, munnen vidöppen och så smaskar jag och dreglar som jag skulle ha vatten i munnen. Linus brukade alltid reta mig för detta förut eftersom det såg så himla roligt ut på morgonen, min kudde hade alltid stora fläckar överallt.

6. Jag hatar kexchoklad! I mina ögon finns det verkligen ingenting värre, bara jag tänker på de där äckliga kexet med choklad så vill jag bara springa till toaletten och kräkas. En gång på högstadiet så var jag på något slags disco med skolan, så kom Vikki och tryckte in en bit kexchoklad i munnen på mig, Therese stod bredvid och skrek "NEEJ" men det var försent, jag spottade/kräktes ut alltihop mitt på dansgolvet och sen mådde jag dåligt resten av kvällen.


Jag utmanar: Britta, Emma, Emsan, Evelina, Sandie

Kommentarer
emma

du är utmanad hos mig.

2008-07-07 / 10:26:00
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback