Boden lever.

Datum:2008-06-28 / Tid:13:34:54
   

Det blev lite festligheter igår, här har ni de få bevisen som finns.

Jag började med Anthon hos Julle, sen drog vi till öltältet och mötte upp Snygg-Per och alla hans kompisar.
Sen ja, hängde jag med dom resten av kvällen.

Jag träffade en skåning också på Frasses, så jag satt och briljerade på skånska.
Han blev sjukt imponerad faktiskt.
Så när jag satt där och längtade hem till skåne som mest så vips får jag ett sms från Linus.
Fast vårat samtal vi hade två minuter senare var allt annat än positivt, kändes extremt onödigt men så är det.

Nä nu ska jag vakna till liv litegrann, äta lite skräpmat och planera kvällen.

Tudilo

Kommentarer
lisage ge ge

det är tur att jag finns.. synd att jag inte kunde vara med. :( kommer hem innan du drar* i alla fall! :) puss

2008-06-28 / 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback