Chaufför.

Datum:2008-06-13 / Tid:08:01:34
Godmorgon sötnosar.

Visst har ni kollat de två andra inläggen jag just lagt upp?
Ja jag tänkte väl det, där är ju bilder och grejer så kom igen nu, lägg in en kommentar också.

Varför är jag uppe så här tidigt kanske någon av er tänker, och ja, det är för att jag ska skjutsa storebror, danne och fredrik till kallax, dom ska åka på någon slags semester. Fast ingen vet vart förutom danne och fredrik för resan är en överraskning till mats som fyllt år. Roligt va? Så jag är faktiskt väldigt nyfiken vart pojkarna ska, men ska försöka luska ut det när jag hämtar dom, får väl annars mordhota fredrik eller något.

Nu ska jag åka i allafall så dom inte blir oroliga de små liven.
Sen när jag kommer hem ska jag nog luncha med Per och sedan hänga med Sandra, ikväll ska vi ju ner på bränna.

Ses sen, och ha en riktigt bra dag.

Kommentarer
e

ha en fin helg raring!

jag ska försöka ge mig på att slita jeans ;)

puss!

2008-06-13 / 16:03:22
http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback