En liten dunboll.

Datum:2008-06-19 / Tid:19:33:12
Idag var vi och hämtade en liten kise till min mormor.
Hon är så liten och söt så man vill bara ta upp henne och gosa ihjäl henne typ.

Hon är lite speciell också, precis som min lilla prinsessa fast denna lilla dam är väsentligt lugnare än vårat bustroll.
Men i allafall, när vi alla satt i köket så gillade inte lilla Tina det så då skrek hon för full hals men så fort någon kom ut till henne i hallen så blev hon glad och nöjd.
Hon kom dock inte in i köket utan hon satt i hallen och skrek, lustig liten sak.

Men visst är hon förbaskat söt?

   

På sista bilden ni ser ni verkligen hur pluttigt liten hon är sötgumman.

Kommentarer
hanna

men guud vilket hjärtegull, jag tror jag ska ta reda på var din mormor bo och sen stjäla henne ;p aaaw! jag vill också ha!

2008-06-19 / 20:11:35
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback