En seg måndag.

Datum:2008-06-02 / Tid:16:58:01
Ja, det kan man lugnt säga.
Jag sov länge, vilket jag nog behövde men ändå, det gjorde mig ännu segare.
Men har i allafall hunnit vara på stan och handlat lite.

Sen nu nyss har jag klippt gräset här hemma vilket var allt annat än lätt, men bra träning.
Dock så nyser jag nu som en liten förkyld bebis, kan bero på att jag är allergisk.

Just ja, vet ni vad som kom springande förut över gräsmattan och skrek mjaaaau i högan skyn?
Jiio, en liten kisebebis, hon kanske var max 16 veckor.
Lilla jag är ju som jag är när de gäller kisar så självfallet tog jag upp sötnosen och kelade lite.

Nu ska jag ut och kratta.

Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback